7 blahodárnych účinkov pravidelného pohybu! Začleňte ho do svojho každodenného života a onedlho uvidíte neskutočné zmeny

1726 Views
bra

Odolnosť voči stresu

Keď cvičíte, vaše telo začne produkovať endorfíny, hormóny šťastia. Jedná sa o prvý a dôležitý krok v rokovaní so stresom. Pravidelné cvičenie vám pomôže uvoľniť – zmierniť svalové klipy, ktoré sú spôsobené stresovým situáciám. Po tréningu vaše svaly sú úplne uvoľnené. Pri konštantnej fyzickej aktivite sa vyvíja odolnosť voči stresu.

Zlepšenie spánku

Pravidelné cvičenie nielen zlepšuje kvalitu spánku, ale aj ničí ospalosť, ktorá je typická pre ľudí, ktorí vedú pasívny životný štýl. Štúdie ukazujú, že cvičenie znižuje úzkosť a tým zlepšuje spánok u ľudí, ktorí trpia nespavosťou.

Dôvera

Pravidelné cvičenie zmierni náš stres, zlepší náladu. Naše sebavedomie stúpa, pretože vidíme, že sú schopné udržať vopred stanovenú lekcie rytmu. Naše telá sa menia, môžeme sa  radovať, zvyšujeme vitalitu – to všetko nám dáva istotu.

Fyzická vytrvalosť

Najviditeľnejšie priaznivý vplyv pravidelného telesného cvičenia – zvýšiť svoju silu, pružnosť sa zlepšuje. Je dokázané, že riadne pravidelné cvičenie je prevencia a liečba artritídy, bolesti a únavu kĺbov.

Nadváhe, zbohom!

Začnete milovať svoje telo,  jeho vzhľad sa stáva oveľa lepším. Takže poďme sa zbaviť výške na stupniciach a dať slobodu nášmu telu!

Zbohom, zima!

Imunita je značne znížená stresom a sedavým životným štýlom. U jedincov so životom pasívnym sa spomaľuje metabolizmus, čo znižuje rýchlosť tvorby imunitných buniek. Počas  obdobia pravidelného cvičenia nervový, obehový a svalový systém, funguje tak ako má, to všetko dokopy pomáha posilňovať imunitný systém. Zo všetkých športových disciplín fit – samozrejme, musíte zvážiť svoje zdravie. A nepreháňajte to – nadmerné cvičenie môže znížiť vašu imunitu.

Zlepšenie tráviaceho systému

Cvičenie znižuje stres, ktorý priamo ovplyvňuje náš nervový systém, ktorý, podľa poradia, je plne pod kontrolou tráviacej funkcie. Keď sme v strese, depresii, frustrovaní, šťastný, a tak ďalej.  Naše trávenie sa stane buď príliš aktívne alebo menej aktívne. Cvičenie masíruje vnútorné orgány a znižujú stres, čo znamená, že vaše telo funguje správne a  kŕmenie je efektívnejšie. Je lepšie,  sa prechádzať po večeri, než pred ňou!

ZDROJ:mycharm.ru